Online strateeg, docent, internetondernemer, spreker en marketeer Patrick Petersen (1972) studeerde in 1997 af op de 'Integratie van internet binnen de marketing- en communicatiemix van grote organisaties in Nederland'. Dit resulteerde in eigen marketingmodellen die hij voororganisaties als Heijmans, Speakers Academy, Trendhopper, Bouwfonds, H\xe4stens, SNS Bank, TU Delft, IKEA Nederland, JAAP.nl, Nationale-Nederlanden en Delta Lloyd succesvol in de praktijk bracht. Petersen is fanatiek blogger en veelgevraagd spreker en docent. Het Handboek Online Marketing (HOM) is een praktisch management- en studieboek dat bol staat van de cijfers, feiten, oefeningen, do's en don'ts, praktijkvoorbeelden, interviews, modellen en cases. De tientallen video's zijn een aanvulling op de ondersteunende sitewww.handboekonlinemarketing.nl en onderstrepen de toon van het boek: scoren met een juiste online marketingmix! Strategisch denken in online marketing is een must. Dit boek geeft aan hoe je de volwassenwording van social, content en mobile kunt toepassen voor jouw organisatie. Disruptie kun je daadwerkelijk vormgeven, zoals dit sprankelende overzicht laat zien. Prof.dr. Henry Robben, hoogleraar marketing Nyenrode Business Universiteit Eindelijk een digital marketingboek dat ook de disruptie in de retail en het veranderend koopgedrag behandelt! Prof. dr. Cor Molenaar, auteur van onder andere Kijken, kijken... anders kopen Het Handboek Online Marketing is het enige marketingboek dat de digitale transformatie en online marketingkansen helder uitlegt. Igor Beuker, spreker/host op gebied van digital transformatie <br />