Sportmarketing waardecreatie binnen de sport

Auteur: Robert Kok

ISBN13: 9789054723912

Sportmarketing 1e druk is een boek van Robert Kok uitgegeven bij Arko Sports Media BV. ISBN 9789054723912 <br /><br />In de sportwereld worden steeds vaker marketingtechnieken gebruikt om doelstellingen te bereiken en sportorganisaties worden steeds meer marktgericht vormgegeven. Sportmarketing is geschreven vanuit een strategisch marketingperspectief en bekijkt de sport dan ook vanuit een marktgerichte visie. De auteurs laten zien dat sportmarketing meer is dan het toepassen van algemene marketing-principes in een sportomgeving. In deze derde editie is meer aandacht voor de inzet van online marketing en social media. Daarnaast is het boek geactualiseerd qua inhoud en voorbeelden. Bovendien is er meer variatie aangebracht in de besproken sporten. Ten slotte wordt deze editie geleverd met Pearson XTRA, met daarop aanvullend studie- en lesmateriaal voor student en docent.

Tweedehands aanbod

Verkoper Staat Prijs Bespaar
als nieuw vanaf € 18.99 Naar website