Zakelijke doelen bereiken met social media

Auteur: Marco Frijlink

ISBN13: 9789047007937

Zakelijke doelen bereiken met social media 1e druk is een boek van Wilco Verdoold uitgegeven bij Business Contact. ISBN 9789047007937 <br /><br />Veel organisaties doen maar wat als het gaat om social media. Ze hebben geen duidelijk beeld van wat ze met die inspanningen willen bereiken. Natuurlijk, het gaat vaak over meer omzet of minder kosten, maar er is geen direct verband tussen actie en resultaat. Marco Frijlink en Wilco Verdoold ontwikkelden daarom een slim en praktisch<br />model dat is gebaseerd op twaalf afgeleide doelstellingen, zoals naamsbekendheid vergroten of productiviteit verbeteren. Die doelstellingen zijn verdeeld in drie categorie\xebn: klant, omgeving en organisatie. Voor elke doelstelling geven ze aan welke activiteiten op social media die doelstelling helpen realiseren. Het model is uitvoerig onderzocht en getest in de praktijk - en het werkt! Dit boek is de langverwachte wegwijzer voor iedereen die social media gerichter wil inzetten om specifieke bedrijfsdoelen te verwezenlijken.

Tweedehands aanbod

Verkoper Staat Prijs Bespaar
als nieuw vanaf € 13.49 Naar website