Veelgestelde vragen

Een vraag over kopen, verkopen of de site zelf? Onderstaand alle antwoorden. Check ook de pagina's Verantwoord handelen voor kopers en verantwoord handelen voor verkopers

  • Betaal ik verzendkosten bij de aanschaf van nieuwe studieboeken?

    • Kopen nieuw
    Bestellingen vanaf 20 euro worden gratis thuisbezorgd. Hierbij werken we samen met partnersite bol.com. Bij bestellingen onder de 20 euro bedragen de verzendkosten standaard € 1,95.
  • De verkoper reageert niet op mijn koopaanvraag, wat nu?

    • Kopen tweedehands

    Controleer allereerst je spam / ongewenste e-mail / ongewenste berichten folder van je e-mailaccount. Wellicht is de reactie van de verkoper per ongeluk daarin terecht gekomen.

    Wanneer dit niet het geval is, blijft de reactie om een andere reden uit. We stimuleren verkopers om altijd een reactie te geven op jouw koopverzoek. Bij een (te) late reactie sturen we de verkoper het verzoek alsnog jouw aanvraag te beantwoorden. Blijft een reactie vervolgens na deze aansporing toch uit, dan ontzeggen we de verkoper na meerdere waarschuwingen de toegang tot het advertentiesysteem.

  • Hebben jullie studiemateriaal voor alle niveaus en richtingen?

    • Kopen nieuw
    Ja, dat hebben we. Voor de levering van nieuw studiemateriaal werken we samen met gespecialiseerde partners. Het voordeel is dat we naast een scherpe prijs op deze manier ook een zeer groot aanbod kunnen bieden. Voor nagenoeg ieder niveau en iedere richting kan je dus kopen wat je nodig hebt.
  • Hoe koop ik voordelige 2dehands boeken?

    • Kopen tweedehands

    Dit kan eenvoudig door te zoeken naar de titels die je nodig hebt. Na het zoeken ga je door naar de pagina met zoekresultaten. Bij de getoonde boeken op deze pagina staat meteen of ze tweedehands worden aangeboden. Zo ja, klik erop en je komt direct op de boekdetailpagina uit. Op deze pagina heb je vervolgens twee mogelijkheden.

    Optie één

    Je klikt op de naam van een medestudent die via onze site verkoopt. Vervolgens kan je gemakkelijk met hem of haar contact opnemen via het formulier op de pagina. De contactgegevens van jou en de verkoper worden per e-mail uitgewisseld. Het is verder aan jullie om de betaling en verzending te regelen.

    Optie twee

    Schaf tweedehands exemplaren aan door te klikken op het getoonde aanbod van onze aangesloten partners. We laten namelijk in één oogopslag zien waar je in héél Nederland het voordeligst uit bent. Op de site van partners als bol.com en Bookmatch kan je de aankoop verder voltooien.

  • Hoe lang kan het duren voordat ik het boek ontvang?

    • Kopen tweedehands

    Dit hangt af van de snelheid van de verkoper. Maak hier goede afspraken over, zodat voor jullie beide duidelijk is wanneer je de boeken uiterlijk ontvangt.

    Reken er in ieder geval op dat het soms een paar dagen kan duren voordat de verkoper reageert. Daarna gaan er vaak nog een paar dagen overheen voordat het boek daadwerkelijk door de verkoper is opgestuurd en jij 'm ontvangt. Reken op één tot in het uiterste geval anderhalve week voordat je je studieboek in bezit hebt. Je kunt uiteraard ook afspreken de aankoop sneller af te halen of met de verkoper afspreken dat deze direct het pakje op de bus doet.

  • Hoe zit het met betaling en verzending?

    • Kopen tweedehands

    De verzending en de betaling regel je zelf met de verkoper. Daar hebben wij van TweedehandsStudieboeken.nl geen inbreng in. Op de verkooppagina van een verkoper kun je de voorkeuren van hem of haar zien aangaande de verzending en betaling. Je kunt daarnaast ook voorstellen de boeken op te halen en direct af te rekenen.

    Zorg er in ieder geval voor dat jij of de verkoper de gemaakte afspraken even per e-mail bevestigt. Zo voorkom je onduidelijkheid achteraf en is voor iedereen helder wat de bedoeling is.

  • Ik heb het verkeerde boek toegestuurd gekregen, wat nu?

    • Kopen tweedehands
    • Problemen bij kopen of verkopen
    Vervelend dat het mis is gegaan. Wij kunnen daar helaas geen verandering in brengen. Het doel van de website is het in contact brengen van jou als koper en de verkoper. Dit geheel kosteloos. Omdat we niet bij de daadwerkelijke afspraken over de koop betrokken zijn, is het aan jullie zelf om het misverstand te bespreken en een eventuele oplossing te zoeken.
  • Ik heb op een studieboek gereageerd, maar nu staat 'ie niet meer tussen het aanbod

    • Kopen tweedehands
    Dat klopt. Als je reageert op een studieboek dan wordt deze van de site afgehaald. Zo voorkomen we dat meerdere mensen tegelijkertijd reageren op hetzelfde boek. Daar heb jij als koper voordeel bij, want het vergroot de kans dat de verkoper het boek nog heeft.
  • Ik zie ook aanbod van andere webwinkels staan, hoe zit dat?

    • Kopen tweedehands
    Naast het aanbod van gebruikers die via onze eigen site verkopen, zoeken we ook voor je op andere sites. Als het boek dat je zoekt op andere sites tweedehands wordt aangeboden, zetten we die ook bij de zoekresultaten. Daarbij wordt altijd het meest voordelige exemplaar getoond. Zo zie je in één oogopslag waar het studieboek in heel Nederland het voordeligst verkrijgbaar is. Als je op de vermelding klikt, kun je direct het boek aanschaffen op de betreffende site.
  • Kan ik ook digitale boeken / e-books kopen?

    • Kopen tweedehands
    • Kopen nieuw
    Dit is niet mogelijk. De website is ingericht voor het verhandelen van papieren exemplaren. Dat e-books nog niet via onze site te bestellen zijn, is een bewuste keus. Op dit moment is het aanbod digitaal lesmateriaal minimaal en is het aanbieden niet zinvol.
  • Kan ik via jullie reeds gekochte 2e hands boeken retourneren?

    • Kopen tweedehands
    Dit is niet mogelijk. Als je het boek via onze site bij een andere student koopt, dien je je dit via hem of haar te regelen.
  • Moet ik ingelogd zijn om te kunnen kopen?

    • Kopen tweedehands
    Nee hoor, je kunt ook zonder in te loggen contact opnemen met een verkoper. Om het je makkelijk te maken, sturen we je na je koopverzoek een e-mail. In deze e-mail staat dat we een voorlopig koopaccount voor je aangemaakt hebben en hoe je in kunt loggen. Met dit koopaccount is het contact opnemen met verkopers nog makkelijker. Je eigen gegevens hoef je namelijk niet weer opnieuw in te voeren als je bent ingelogd.
  • Na mijn betaling komen de boeken niet, wat nu?

    • Kopen tweedehands
    • Problemen bij kopen of verkopen

    Soms duurt het wat langer voordat je als koper je aankoop binnen krijgt. Dit kan verschillende oorzaken hebben. Wellicht is de verkoper ziek of om een andere reden niet in staat je boeken snel op de bus te doen. Raak daarom niet binnen een paar dagen al in paniek.

    Desondanks houdt helaas niet iedereen er dezelfde ideeën over fatsoen op na. In uitzonderingsgevallen kan het dan ook zijn dat een verkoper bewust zijn leveringsafspraken niet nakomt, terwijl jij wel het geld hebt overgemaakt. In dat geval kun je aangifte doen bij de politie. Verzamel daarbij de e-mails en andere correspondentie die je hebt over de aankoop. Wij van TweedehandsStudieboeken.nl staan hier verder buiten. Los van het gratis advertentiesysteem hebben wij geen invloed meer als jij eenmaal met de verkoper afspraken hebt gemaakt over het afhandelen van de koop.

    Uiteraard doen we er alles aan om problemen te voorkomen en zullen we verkopers uitsluiten van de site, als ze aantoonbaar en bewust jou als koper benadelen. Als je aangifte doet vernemen wij dit ook graag, zodat we actie kunnen ondernemen om herhaling te voorkomen.

  • Waar kan ik het bedrag terugvinden van het boek waar ik contact voor heb opgenomen?

    • Kopen tweedehands
    Dit kan je terugvinden in je account. Log hiervoor in en ga naar 'mijn account > Mijn contact met verkopers'. Daar staat een overzicht van de berichten, met daarin ook de verkoopprijs van de titel(s) waarvoor je contact hebt opgenomen.
  • Waarom moet ik na een koopaanvraag de verkoper beoordelen?

    • Kopen tweedehands

    Als een verkoper op je koopverzoek gereageerd heeft, ontvang je na ongeveer een week de vraag of je hem of haar wilt beoordelen. Dit is dé manier om goede verkopers te belonen voor hun heldere communicatie en goede afhandeling van jouw aankoop. Wanneer je ervaringen minder positief zijn, kan je dit ook melden en andere bezoekers van de website waarschuwen.

    Overigens is het geven van beoordelingen geen verplichting. Wel help je hierdoor mee om het advertentiesysteem goed te laten functioneren en profiteer je er zelf ook van als anderen dat doen.

  • Wat zijn de verzendkosten?

    • Kopen tweedehands
    De verzendkosten spreek je, nadat je een koopverzoek hebt gedaan via de site, met de verkoper van de boeken zelf af. Uiteraard kan je ook afspreken ze zelf af te halen, handig bijvoorbeeld als jullie niet te ver van elkaar vandaan wonen.
  • Zijn jullie zelf een winkel waar ik langs kan komen?

    • Kopen tweedehands
    • Kopen nieuw
    Nee, wij bestaan ‘alleen’ op internet. We hebben geen vestiging waar studieboeken zijn opgeslagen en waar je langs kunt gaan om ze aan te schaffen. Je kunt kopen van andere gebruikers of bij onze aangesloten partnersites. Zo veel aanbod zou je niet eens kwijt kunnen in een winkel!
  • Zit ik aan een koop vast als ik een aanvraag bij een verkoper doe?

    • Kopen tweedehands
    Nee, je zit niet direct aan de koop vast op het moment dat je de aanvraag bij de verkoper hebt verstuurd. Nadat de verkoper heeft gereageerd op jouw koopverzoek, maak je onderling concrete en bindende afspraken over de transactie.
  • Hoe schaf ik nieuwe boeken aan?

    • Kopen nieuw

    Dat is simpel. Zoek de boeken die je nieuw wilt aanschaffen. Vervolgens kun je er bij de getoonde zoekresultaten direct voor kiezen de titels toe te voegen aan je winkelmandje. Een andere optie is het klikken op één van de zoekresultaten. Vervolgens kom je terecht op de boekdetailpagina. Op die pagina staat een button ‘koop nieuw’ waarmee je het exemplaar aan je winkelmandje toevoegt.

    Wanneer je klaar bent met shoppen, rond je de bestelling af op de website van onze partner bol.com. Met deze internetspecialist hebben wij afspraken die ervoor zorgen dat jij je studieboeken snel in huis hebt tegen een scherpe prijs.

  • Hoe zit het met de studentenkorting op nieuwe boeken?

    • Kopen nieuw

    Je ontvangt vijf procent studentenkorting wanneer je bij een van onze aangesloten partners nieuwe exemplaren koopt. Niet over alle boeken wordt de korting verstrekt, daarom wordt het op de productpagina's aangegeven of je 'm met korting kunt aanschaffen.

    Verder geldt het voordeel wanneer je minimaal twee Nederlandstalige studieboeken bestelt. Ook vereist de vaste boekenprijs dat je de korting alleen mag ontvangen wanneer je de studieboeken daadwerkelijk nodig hebt voor je HBO of universitaire studie. Om die reden dien je aan te geven op welke onderwijsinstelling je studeert en in welk jaar. Je kunt dit aangeven op een formulier dat je vanzelf tegenkomt tijdens het bestelproces op de websites van onze partners.

  • Is de betaling en verzending wel veilig?

    • Kopen nieuw
    Veilig is het zeker. Onze partners, die de levering van je bestelling verzorgen, werken met goed beveiligde inlog- en betaalsystemen. Zo kun je op de website van onze partners afrekenen met iDeal of zelfs achteraf per acceptgiro betalen als je dat wilt. De bezorging doet PostNL, doorgaans al de dag na je bestelling.
  • Moet ik een account hebben voor ik begin met aanbieden?

    • Verkopen
    Nee, je kunt gewoon beginnen met plaatsen. Zowel bij het plaatsingssysteem als via de app krijg je vanzelf de gelegenheid om in te loggen of je aan te melden.
  • Hoe plaats ik studieboeken?

    • Verkopen
    Heel simpel, je klikt in het menu op ‘studieboeken verkopen’ en kan vervolgens direct studieboeken toevoegen. Bij het toevoegen kijken wij welke gegevens van het boek hebben. Die zetten we er automatisch bij. De resterende informatie, net als de staat en je vraagprijs, vul je zelf in. Met het doorlopen van de stappen, staat jouw aanbod in een mum van tijd online.
  • Hoe nemen kopers contact op en hoe verloopt de koopprocedure?

    • Verkopen
    Bezoekers komen na het zoeken op jouw persoonlijke verkooppagina terecht. Op deze pagina kunnen ze gemakkelijk contact met je opnemen via een formulier. Als een koper een koopverzoek instuurt, stellen wij je hiervan per e-mail op de hoogte. Vervolgens dien je, na in te loggen, via de berichtenbox op de site te reageren op het koopverzoek. Bij het verzenden van jouw reactie worden direct per e-mail de contactgegevens van jou en de koper uitgewisseld. Jullie kunnen elkaar na deze stap bereiken en de koop verder onderling regelen.
  • Hoe wordt de betaling geregeld?

    • Verkopen
    De wijze van betaling dien je zelf af te stemmen met kopers. Je kunt in je account aangeven wat je voorkeur heeft. Zo is (vooraf) overschrijven per bank of contante betaling logische opties. Spreek in ieder geval altijd duidelijk af hoe jullie de betaling afhandelen.
  • Hoe verloopt de overdracht van verkochte boeken?

    • Verkopen
    Eenmaal verkochte titels kan je het best gewoon op de post doen. Spreek met de koper af wie de kosten voor de verzending voor zijn rekening neemt. Wanneer je meerdere boeken in één keer verkoopt, is het handig om ergens af te spreken voor de overhandiging. Het laatste is uiteraard niet handig wanneer de afstand te groot is.
  • Een koper reageert niet (meer), wat nu?

    • Verkopen
    • Problemen bij kopen of verkopen
    Om de communicatie zo soepel mogelijk te laten verlopen, sturen we je tijdens de koopprocedure de contactgegevens van de koper toe per e-mail (en sturen we die van jou naar hem of haar). Je kunt dus altijd navragen waar de reactie blijft. Wanneer een verkoper ook daar niet op reageert, is er weinig meer dat je kunt doen en is het wachten op een nieuwe koper.
  • Ik heb de studieboeken verzonden maar de betaling blijft uit, wat nu?

    • Verkopen
    • Problemen bij kopen of verkopen
    Het is vervelend wanneer een koper niet betaalt, zeker wanneer jij je netjes aan de afspraken hebt gehouden. Wij doen er alles aan om te voorkomen dat het gebeurt. ls dit toch het geval is, kunnen wij niet direct iets voor je betekenen. Wij staan als aanbieder van het gratis advertentiesysteem buiten de transactie die jij met iemand sluit. Dit neemt niet weg dat we je adviseren om in dat geval aangifte te doen bij de politie. Zorg er daarbij voor dat je zo veel mogelijk communicatie (e-mail) met de verkoper hebt dat je kunt tonen. Porbeer er uiteeraard eerst nog onderling uit te komen.
  • Er staan boeken in mijn account op inactief, hoe zit dat?

    • Verkopen
    Dit kan verschillende oorzaken hebben. Bijvoorbeeld wanneer een mogelijke koper contact met je opneemt, wordt de betreffende titel op inactief gezet. Dit m te voorkomen dat iemand anders voor hetzelfde boek een koopaanvraag doet. Ook kan het zijn dat het boek al enige tijd in je account staat. In dat geval zetten we het op inactief en sturen we je een e-mail met de vraag of je het studieboek nog aanbiedt Wat de reden ook is, je kunt het na inloggen altijd weer zelf activeren in jouw verkoopomgeving.
  • Kan ik zelf het plaatje of de omschrijving van mijn boeken aanpassen?

    • Verkopen
    Kan ik zelf het plaatje of de omschrijving van mijn boeken aanpassen? Helaas, dit is niet mogelijk. Dit is standaard informatie en het is niet mogelijk om dit op boekniveau aan te passen. Wel kan je bij het plaatsen een opmerking bij ieder boek plaatsen.
  • Kan ik ook studieboeken plaatsen die geen ISBN code of EAN (streepjescode) hebben?

    • Verkopen
    Nee, dit is helaas niet mogelijk.
  • Hoe kan een koper mij een beoordeling geven?

    • Verkopen

    Ongeveer een week nadat je op een koopverzoek hebt gereageerd ontvangt de koper een verzoek je te beoordelen. Dit verzoek wordt per e-mail verstuurd, en het verzoek is ook vanuit zijn of haar startpagina op te vragen.

    Aan de koper wordt gevraagd je te evalueren op de verstrekte informatie over het boek, hoe de verzending ging en hoe de communicatie/correspondentie verliep. Je kunt voor elk criterium maximaal vijf sterren ontvangen. Heb je voor alles vijf sterren gekregen, dan ben je lekker bezig!

  • Ik woon niet in Nederland. Kan ik me ook aanmelden?

    • Verkopen

    Als verkoper is het helaas niet mogelijk je aan te melden als je buiten Nederland woont. Bij de aanmelding moet je je postcode opgeven, en daarvoor kan alleen een Nederlandse postcode gebruikt worden. Onze website is momenteel niet op buitenlandse postcodes berekend.

    Als je buiten Nederland woont kan je je overigens wel als koper aanmelden.

  • Al mijn aanbod is opeens niet meer te zien voor kopers! Wat is dit?

    • Verkopen

    Al mijn aanbod is opeens niet meer te zien voor kopers! Wat is dit? Als je te lang wacht met reageren op een koopverzoek dan halen we je aanbod tijdelijk van de website af. Voordat dit gebeurt ontvang je nog wel eerst een herinnering. Op deze manier voorkomen we dat te veel kopers geen reactie krijgen van verkopers die er zogezegd 'met de pet naar gooien'. Het is mischien wat rigoureus, maar voor zowel kopers en als verkopers is het van belang zo snel mogelijk te weten waar ze aan toe zijn.

    Het is gemakkelijk je boeken weer tussen het aanbod op de website te krijgen. Log in, handel dan al je koopverzoeken af (je kunt er zowel op reageren, als ze afwijzen) en je boeken worden automatisch weer beschikbaar voor kopers die de website en jouw verkooppagina bezoeken. Soms moet je ze nog wel even activeren, dit wordt aangegeven op de startpagina van je account.

  • Hoe lang mag mijn aanbod te koop staan?

    • Verkopen
    Je boeken mogen in principe voor onbepaalde tijd online staan. Wel wordt een boek inactief gemaakt als een koper jouw een koopverzoek voor dat boek stuurt.
  • Ik ga op vakantie, wat moet ik doen?

    • Verkopen
    Dat ligt eraan. Als je helemaal niet in staat bent om te reageren in je vakantieperiode, log dan in en stel in je account de vakantiemelding in. Geef daarbij op wanneer je vertrekt en weer terug bent. Ben je op vakantie maar lukt het je wel om (per e-mail) koopverzoeken te ontvangen en daarop te reageren? Dan hoef je de vakantiemelding niet in te stellen en kan je de koper berichten wanneer je er je er weer bent voor de overhandiging of verzending.
  • Kan ik ook digitale boeken / e-books verkopen?

    • Verkopen
    Dit is niet mogelijk. de website is ingericht voor het verhandelen van papieren exemplaren.
  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten

    • Helpdesk

    Geen nood, we kunnen een nieuw wachtwoord opsturen naar het e-mailadres waarmee je bij ons bekend bent.

  • Help, ik kan niet inloggen. Wat nu?

    • Helpdesk

    Onderstaand de mogelijke oplossing wanneer je niet in kunt loggen:

    • Gebruik een moderne browser Onze website maakt gebruik van de nieuwste technieken. Gebruik daarom een recente versie van Internet Explorer, Edge, Chrome of Firefox. Lukt het niet om op je telefoon of tablet in te loggen? Probeer het dan op je PC.
    • Zet je cookies aan We hanteren bij de website cookies. Deze moet je dus inschakelen bij het gebruiken van tweedehandsstudieboeken.nl, dit kan in Internet Explorer door:
    • Kies 'Internet Opties' in het tabblad 'Extra' Selecteer het tabblad 'Privacy' Selecteer 'Standaard' Je cookies staan nu ingeschakeld.
    • Voeg onze site toe aan je firewall Voeg "www.tweedehandsstudieboeken.nl" toe aan de 'trusted sites' van je firewall. Je kan ook de firewall uitschakelen. Het is echter wel aan te raden deze weer aan te zetten wanneer je klaar bent op onze site.
    • Leeg je internetcache en historie Het kan zijn dat de internetcache of internethistory de reden is. Verwijder daarom de internetcache en historie van je internetbrowser.
    • Controleer de tijd van je computer Zet de tijd op je computer / tablet gelijk met de lokale tijd. Hierdoor levert het verwijderen van de eerder genoemde cookies geen problemen op.
  • Ik ontvang geen email of activatiemail van jullie

    • Helpdesk

    Als je geen email van ons lijkt te ontvangen is dit vervelend, maar niet onoverkomelijk. Controleer allereest je ongewenste berichten/junk mail/spam mail. Staan daar berichten van TweedehandsStudieboeken.nl tussen geef dan aan dat het niet om spam mail gaat, zo zal je in de toekomst onze e-mails normaal ontvangen.

    Het kan ook zijn dat we in het verleden mails naar je hebben verstuurd, maar dat we deze niet bij je mailprovider konden afleveren omdat er een storing was. Log dan in op je account en je krijgt dan direct de vraag om je emailadres te wijzigen. Vul dan het emailadres in waar we je in de toekomst op kunnen mailen (en waar je dan ook mee kunt inloggen op onze website). Vanaf dat moment kunnen we je weer e-mails sturen die ook bij je zullen arriveren.

    Als je een Microsoft Hotmail, Live Hotmail, MSN of Outlook.com e-mailadres hebt kan je ook nog het volgende uitvoeren waardoor onze mails bij je zullen aankomen:

    1. Controleer je geblokkeerde afzenders: controleer of onze emailadressen niet in je geblokkeerde afzenders opgenomen zijn. Dit kan je vinden door vanuit je Postvak In te klikken op het radertje icoon (rechtsboven, naast je naam) -> meer e-mailinstellingen -> Veilige en geblokkeerde afzenders -> geblokkeerde afzenders. Staan daar een of meerdere emailadressen eindigend op @tweedehandsstudieboeken.nl tussen, verwijder deze dan.
    2. Voeg onze adressen toe aan je veilige afzenders: zo weet Hotmail dat je onze emails voor jouw inbox niet moeten tegenhouden. Dit vind je door vanuit je Postvak In te klikken op het radertje icoon (rechtsboven, naast je naam) -> meer e-mailinstellingen -> Veilige en geblokkeerde afzenders -> veilige afzenders. Voeg daar @tweedehandsstudieboeken.nl aan toe.

    Als de activatiemail niet in je spamfolder te vinden is, neem dan contact met ons op en dan sturen je we een nieuwe mail om je account mee te activeren. Als je een Microsoft Hotmail, Live Hotmail, MSN of Outlook.com hebt vermeld dan ook dat je ons hebt toegevoegd aan je veilige afzenders zoals hierboven beschreven.

  • Ik heb een resetcode aangevraagd, maar die werkt niet

    • Helpdesk
    Wellicht heb je meerdere keren een resetcode aangevraagd. Dan heb je ook meerdere mails ontvangen met daarin een code. Gebruik altijd de gegevens uit de mail die hoort bij de laatste keer dat je een nieuw wachtwoord hebt aangevraagd. Zeer waarschijnlijk is het daarmee opgelost.
  • Ik ben niet tevreden over de staat van het boek dat ik heb ontvangen

    • Problemen bij kopen of verkopen
    De staat van het boek stond aangegeven op het moment dat je contact opnam met de verkoper. Mocht je vinden dat de staat niet overeenkwam met wat was afgesproken, neem dan contact op met de verkoper om een oplossing te zoeken. Dat kan bijvoorbeeld een korting zijn.
  • Ik heb boeken geplaatst, ze staan in mijn account, maar niet alles is te vinden...

    • Verkopen

    In vrijwel alle gevallen staan geplaatste boeken direct tussen het aanbod. In uitzonderingsgevallen moeten ze nog door ons systeem worden verwerkt, en zijn ze automatisch na maximaal één dag te vinden.

  • Kan ik mijn studieboeken ook direct aan jullie verkopen?

    • Verkopen
    Nee, dat is helaas niet mogelijk. Je kunt je studieboeken alleen aanbieden aan anderen via onze marktplaats.
  • Ik wil mijn account verwijderen

    • Helpdesk

    Jouw account verwijderen kan eenvoudig na inloggen. Let op, het verwijderen van je account is niet meer terug te draaien!

  • Boeken plaatsen lukt niet...

    • Verkopen

    Onze website is gemaakt met de nieuwste technieken. Oudere browsers zijn niet geschikt om boeken mee te plaatsen. Maak daarom gebruik van een moderne browser (bijvoorbeeld Chrome, Firefox, Internet Explorer of Edge) die helemaal up-to-date is. Plaats bij voorkeur je boeken op een PC in plaats van een tablet of smartphone.